5.18.2012

(Video) Istanbul Aku Datang

Friday, May 18, 2012 by MR Penyubiru ·
Labels: ,

Filem Istanbul Aku Datang lakonan Lisa Surihani, Beto Kusyairy dan Tomok. Aizat Amdan pun ada. Jika anda menonton trailer Istanbul Aku Datang di bawah ini tentu anda tidak sabar nak menontonnya. Macam bestnyer.. :D
Tidak pasti pula bila tarikh tayangannya di pawagam berdekatan anda.







Sedikit sinopsis filem Istanbul Aku Datang.

Istanbul Aku Datang mengisahkan pelajar kolej, Lisa yang mahu membuktikan dia mampu menjadi isteri baik kepada tunangnya. Ia termasuk sanggup terbang ke Istanbul untuk bertemu tunangnya yang mengikuti pengajian dalam bidang perubatan di sana.

Dalam pengembaraannya di Istanbul, Lisa dapati bukan mudah mencari cinta sejati hinggalah dia bertemu dan jatuh hati dengan seorang artis yang menetap di sana.




0 comments:

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik