2.01.2012

(Video) Giuliano Stroe - Budak 7 Tahun Yang "Push Ups" Atas Botol

Wednesday, February 01, 2012 by MR Penyubiru ·
Labels: ,

Budak lelaki ini namanya Giuliano Stroe. Baru berusia 7 tahun. Berasala dari Romania. Apa yang menarik tentang budak ini ialah walaupun baru berusia 7 tahun tapi kekuatannya menyamai orang dewasa. Malah orang dewasa pun belum tentu sekuat dia.

Terbaru, satu video memaparkan Giuliano Stroe sedang melakukan "push ups" dengan kedua-dua tangan dan kakinya berada di atas botol.

Giler kuat! Aku sendiri pun rasanya belum tentu berani buat sebab takut botol pecah.

Di akhir video tersebut, budak ini buat aksi yang menampakkan "six pack" di perutnya macam aku. hehe.. (belum kahwin lagi boleh lah ada six pack,nanti dah kahwin tinggal one pack jer la..)




Untuk rekod, Giuliano Stroe pernah mencatatkan namanya di dalam Guinness Book of World Records dalam melakukan berjalan dengan tangan paling pantas sejauh 10m sambil membawa bola berat pada tahun 2009.

Kepada adik-adik di rumah, jangan meniru aksi Giuliano Stroe ni sebab apa yang dilakukan oleh Giuliano Stroe ni dipantau oleh ayahnya, Iulian Stroe.

Bapa Iulian Stroe, 36, sebelum ini berkata: 'Dia telah pergi ke gimnasium dengan saya sejak dia dilahirkan. Saya sentiasa membawanya dengan saya apabila saya pergi latihan.'






sumber : Daily Mail

0 comments:

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik