1.16.2012

(Video) Rakaman CCTV Kemalangan Kereta Langgar 3 Buah Motorsikal di Simpang IPK Melaka

Monday, January 16, 2012 by MR Penyubiru ·
Labels:

Satu rakaman CCTV yang menunjukkan saat-saat berlakunya kemalangan dimana sebuah kereta melanggar 3 buah motorsikal. Kemalangan tersebut dipercayai berlaku di simpang lampu isyarat IPK Melaka.

Difahamkan, seorang mangsa patah kaki dan 2 lagi hanya cedera ringan.

Tidak pasti siapa yang salah. Tapi jika diamati video di bawah ini dan berdasarkan logik, kereta tersebut yang salah kerana melanggar lampu merah (Kebiasaanya kita akan lajukan kenderaan apabila lampu isyarat bertukar kuning)

Saksikan video ngeri rakaman CCTV tersebut dengan baca seterusnya.






nampak macam ada cebisan daging tercampak kan?

3 comments:

tasekM said...
Monday, 16 January, 2012

aku syak kereta tu salah.
traffic light tu ada nombor.
kira la kan...?
kalau hijau dh tinggal 5 saat, dah ko jauh lagi tak payah la tekan minyak.

heh.



.

Mr PenyuBiru said...
Monday, 16 January, 2012

oo..trafic light kat situ ada timer ek. patutnya kalau dah ada timer,kejadian camni dpt dielakkan.

Anonymous said...
Monday, 16 January, 2012

kalau tak silap, kadang-kadang traffic light yg ni nombor dia rosak.

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik