1.16.2012

(Video) Aksi Lagak Ngeri Paling Bangang Kut..

Monday, January 16, 2012 by MR Penyubiru ·
Labels:

Cuba anda fikirkan, apa yang lelaki dalam gambar di atas cuba lakukan? Ok. Tak payah fikirlah, biar aku ceritakan. Hehehe..

Nampak tak kat atas siling dekat kipas yang sedang berputar tu, ada tergantung satu benda bulat. Benda bulat tu adalah tomato yang diikat dengan tali dan digantungkan di siling.

Apa yang cuba lelaki tu cuba buat ialah, gigit buat tomato tu dengan giginya ketika kipas siling tersebut sedang berputar. Idea nak buat aksti lagak ngeri ni pun dah nampak bangang tetapi lelaki ini cuba buktikannya jugak.

Nak tahu apa yang akan terjadi, saksikan video tersebut dengan baca seterusnya.






0 comments:

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik