1.10.2012

Pasangan Ini Abadikan Gambar Kaki Mereka Di Setiap Lokasi Yang Dikunjunginya Sehinggalah Ada Sepasang Kaki Kecil Turut Serta

Tuesday, January 10, 2012 by MR Penyubiru ·
Labels:

Pasangan ini bernama Tom and Verity Robinson. Apa yang unik dan menarik tentang kisah pasangan ini ialah setiap tempat yang mereka kunjungi ketika mengembara, mereka akan ambil gambar kaki mereka di tempat tersebut.

Sejak 6 tahun lalu, hanya dua pasang kaki sahaja dalam setiap gambar hinggalah pada Mac tahun 2011, sepasang kaki kecil mula turut serta dalam gambar mereka. Ya, sepasang kaki kecil itu ialah anak perempuan mereka.

Wow! Memang menarik sekali idea mereka ni. Mula-mula 2 pasang kaki, kemudian ada kaki kecil turut serta. Mari kita lihat album gambar mereka dengan baca seterusnya.













hmmm... syok plak tengok album gambar sebegini yer. Nanti tak lama lagi kaki kecil tu akan membesar, lepas tu akan bertambah pula sepasang kaki kecil lagi. hehe... best...

p/s : nak tiru gak idea diorang ni, tapi mula dengan 4 pasang kaki lah nampak gayanya. hehe..

p/s : idea mereka ni lebih kurang sama dengan idea keluarga Ed Royle. Cuma diorang tak ambik gambar kaki jer.

2 comments:

QueeN TerataI said...
Tuesday, 10 January, 2012

hahahaha 4 pasang kaki eh... dah terlambat ler.... kuikuikui

Mr PenyuBiru said...
Tuesday, 10 January, 2012

hehe...mmg terlambat tapi blum terlambat tuk 5 pasang kaki.hehe

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik