1.15.2011

Harvey, Anjing Berlakon Iklan Yang Kelakar

Saturday, January 15, 2011 by Mistaken Identity · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:
Hehe... kelakar betul tengok video iklan di bawah ni. Seekor anjing mampu membuat kerja-kerja yang biasanya dibuat oleh pembantu rumah seperti memasak,basuh baju, mesin rumput malah hantar anak tuannya ke sekolah pun boleh. Memang tak boleh blah punya video..

Harvey siap sedia tuk hantar anak-anak majikannya ke sekolah..













Baca seterusnya...

1.14.2011

#TanyaNajib : Datuk Serinya Baju Siapa Ironkan?

Friday, January 14, 2011 by Mistaken Identity · 0 comments Baca seterusnya!
Labels: ,
Baru-baru ni PM kita, Datuk Seri Najib mengalu-alukan kepada semua rakyat Malaysia untuk bertanya apa sahaja soalan melalui twitter dengan hashtag (#tanyanajib). Macam-macam soalan. Ada yang kelakar dan ada yang serius.

Dan berikut video DS Najib menjawab beberapa soalan dari twitter #tanyanajib. Ada yang tanya Datuk Serinya Baju Siapa Ironkan? pun DS najib jawab juga..






Baca seterusnya...

Pekerja Elektrik Juga Perlukan Kemahiran Akrobatik

Friday, January 14, 2011 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:


Baca seterusnya...

Pesta Memancing Ikan Musim Sejuk Di Korea

Friday, January 14, 2011 by Mr PenyuBiru · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:





Baca seterusnya...

Bahaya Buat Teh Depan Laptop

Friday, January 14, 2011 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:


Baca seterusnya...

Bayi Baru Lahir Dah Tumbuh 2 Batang Gigi

Friday, January 14, 2011 by Mistaken Identity · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:

Kebiasaanya, bayi yang berumur 6 bulan ke atas sudah mula tumbuh gigi, tapi berbeza dengan Oliver James, baru lahir sahaja sudah mempunyai 2 batang gigi depan.

Yang menariknya, kedua ibubapanya Joanne Jones, 31, and Lee, 32, sudah membuat temujanji yang pertama dengan doktor gigi untuk Oliver James.






Baca seterusnya...

1.13.2011

Rekabentuk Dompet Yang Kreatif

Thursday, January 13, 2011 by Mistaken Identity · 3 comments Baca seterusnya!
Labels:







Baca seterusnya...

Mungkinkah Ini Model Baru MyVi Dari Perodua

Thursday, January 13, 2011 by Mistaken Identity · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:
Dalam Kosmo hari ini melaporkan, Perodua bakal mengeluarkan model kereta penumpang kompak baru pada tahun ini. Bagaimanapun Perodua tidak memberitahu tarikh sebenar bila model tersebut itu akan dilancarkan.

Adakah model kereta itu adalah MyVi facelift yang baru atau ianya memang sebuah model kereta yang baru.




Adakah ini model perodua yang baru?

Atau ini ?




RAWANG - Perusahaan Otomobil Kedua Sdn. Bhd. (Perodua) akan memperkenalkan sebuah model kereta penumpang kompak baru pada tahun ini dalam usaha mempelbagaikan lagi pilihan kenderaan yang ditawarkan kepada pelanggannya.

Buat masa ini, syarikat mempunyai tiga model kereta kompak iaitu Myvi, Viva dan Alza.

Enggan mengulas lanjut mengenai tarikh pelancaran model terbaru itu, Pengarah Urusan Perodua, Datuk Aminar Rashid Salleh berkata, lazimnya syarikat itu akan memperkenalkan model baru setiap dua tahun dalam pasaran tempatan.

Pada 23 November 2009, Perodua memperkenalkan model terbarunya iaitu kenderaan pelbagai guna (MPV) pertamanya yang dinamakan Alza.

Menurutnya, dalam menghadapi perkembangan industri automotif yang semakin menggalakkan, syarikat perlu mengeluarkan satu model baru itu untuk terus berdaya saing di samping meningkatkan volum jualan. - Kosmo

sumber gambar : funtastickodesign.wordpress.com

Baca seterusnya...

Macamana Boleh Tersepit ni..

Thursday, January 13, 2011 by Mr PenyuBiru · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:






Baca seterusnya...

1.12.2011

The Ark Hotel

Wednesday, January 12, 2011 by Mistaken Identity · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:






Baca seterusnya...

Keting, Kucing Dari Jawa Timur Yang Boleh Bercakap

Wednesday, January 12, 2011 by Mistaken Identity · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:
Menurut berita di bawah ni, kucing bernama Keting dalam gambar di atas boleh bercakap dengan menyebut beberapa perkataan seperti mama, mami, mamia dan nombor satu sehingga sepuluh. hmmm.. boleh caya ke ni?? agak sukar tuk mempercayainya. Aku cari jugak video kucing keting bercakap kat youtube tapi takdelah pulak.


JAKARTA - Seekor kucing betina peliharaan seorang wanita berusia 21 tahun yang hanya dikenali sebagai Claudia di Dusun Krajan, Jawa Timur, boleh mengungkapkan perkataan mama, mami, mamia dan nombor satu sehingga sepuluh, lapor sebuah akhbar semalam.

Kucing berusia satu setengah tahun itu diajar oleh Claudia untuk mengungkapkan perkataan itu sejak haiwan tersebut masih kecil.

"Bisa (boleh) berhitung satu sampai sepuluh bahkan bisa diajak bicara," kata Claudia kepada akhbar detikSurabaya.com semalam.

Menurutnya, kucing yang bernama Keting itu memahami arahan dan pertanyaan daripadanya.

"Bisa bilang (bercakap) mama, mami, mamia dan banyak yang lain juga," tambahnya.

Ibu kucing itu telah mati manakala proses latihan bercakap itu dilakukan oleh Claudia dan anggota keluarganya yang lain secara berterusan.

Dia turut mengajar lima kucing lain untuk bercakap tetapi hanya Keting sahaja yang memiliki kecerdasan luar biasa dengan memahami dan menuturkan perkataan itu.

Sebelum ini, pada Jun tahun lalu heboh diperkatakan penduduk mengenai seekor kucing Parsi jantan putih berusia dua tahun milik Anggita Rizki Ayu di Bandung, Jawa Timur yang boleh mengungkapkan perkataan yang berbunyi seperti enggak yang bermaksud tidak dalam bahasa Melayu. - Agensi



Baca seterusnya...

Pakai Baju Merah, Beli Kenny Rogers 1 Percuma 1

Wednesday, January 12, 2011 by Mistaken Identity · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:
Pakai baju merah (atau apa² yang berwarna merah) + beli satu Quarter meal dapat percuma satu lagi Quarter meal. Tapi hari ni jer 12 Jan 2011.

Mesti ramai yang beratur panjang time lunch nanti.



Baca seterusnya...

Kereta BMW Z4 Diperbuat Dari Batu Bata

Wednesday, January 12, 2011 by Mistaken Identity · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:
Semua bahagian kereta sports BMW Z4 ini dibina dari batu bata kecuali cermin tingkap. Ia dihasilkan oleh Dai Geng, seorang artis seni China dan mengambil masa lebih kurang setahun lebih untuk menyiapkannya.

Kereta ini sekarang di pamerkan di Shenzheng, in Guangdong province, in southeastern China, dan pembuatnya berharap dapat dijual kepada alhi perniagaan yang berminat pada harga sekurang-kurangnya £80,000(RM383,652).








Baca seterusnya...

1.11.2011

Rekaan Katil Yang Kreatif & Menawan

Tuesday, January 11, 2011 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:







Baca seterusnya...

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik