9.29.2011

iPhone 5 Dilancarkan 4 Oktober Ini, Apa Kata Cuba iTable Dulu

Thursday, September 29, 2011 by MR Penyubiru ·
Labels: ,

Difahamkan, iPhone 5 yang ditunggu-tunggu oleh peminat produk Apple bakal dilancarkan 4 oktober ini.

Kalau anda dah tak sabar menunggu iPhone 5, bolehlah mencuba iTable.

Inilah dia iTable. Hah ambik ko. Besar meja! Rekabentuk iTable adalah sama seperti iPhone 4 cuma saiznya 10 kali lebih besar dari iPhone 4. Dengan 40 inci skrin, baru puas hati layan Angry Birds kan.. hehe

iTable dicipta oleh seorang jurutera Jerman,Benjamin Bachmeier. Luarannya menggunakan 8mm plexiglass dan boleh flip menjadikan berdiri macam TV.

Fungsinya seperti komputer dekstop dan boleh melayari internet melalui 3G. Kekurangan iTable ni ialah tiada skrin sentuh dan tidak boleh membuat panggilan. Disebabkan tiada skrin sentuh, jadi kena pakai keyboard dan mouse.

iTable boleh menggunakan sistem operasi Windows 7 dan Mac OS X 10.6.7, saiz harddisk 500GB dan ram 4GB dan dikuasakan dengan pemproses Zotac Ionitx .

Lagi gambar iTable dengan baca seterunsya.









amacam? nak tunggu iPhone 5 ke atau nak sambar iTable jer ? haha

0 comments:

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik