5.25.2011

Video Ujian Jatuhkan Ipad 2

Wednesday, May 25, 2011 by MR Penyubiru ·
Labels:





Diluar sana punyalah ramai orang beratur semata-mata nak dapatkan iPad 2 tapi mamat-mamat dalam video di atas selamber jer jatuhkan iPad 2 tu semata-mata untuk ujikaji. Giler aaa.

Bukan satu iPad 2 dijatuhkan tapi dua. Satu iPad 2 tanpa smart cover dan satu algi dengan smart cover. iPad 2 dijatuhkan dengan permukaan hadapan jatuh ke bawah. Dan hasilnya anda lihat lah sendiri video di atas. Geram plak aku tengok diorang main buang camtu jer iPad 2. Baik bagi kat anak aku. hehe



0 comments:

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik