5.25.2011

iPalm - Kawal iPhone Anda Guna Tapak Tangan Jer

Wednesday, May 25, 2011 by MR Penyubiru ·
Labels:


Teknologi makin canggih. Jika dulu nak sentuh pada telefon guna stylus pen, kemudian sentuh pada telefon guna jari dan sekarang saintis sedang mengkaji menggunakan telefon dengan tapak tangan pula.

Gajet yang diberi nama iPalm ini akan membolehkan pengguna telefon hanya sentuh atau tekan-tekan pada telapak tangan sahaja tanpa perlu menyentuh telefon yang berada di dalam poket atau beg.

Wow! gila canggih!


Buat masa ni, bentuk iPalm adalah macam kat kepala dalam gambar di atas. Mereka sedang mengkaji untuk menjadikan saiz iPalm hanya sebesar butang. Ya, kena kaji tu. Kalau iPalm sebesar cam gambar di atas, baik pakai telefon macam biasa jer kan. Gila apa nak keluar rumah sambil letak iPalm atas kepala camtu. Nanti orang ingat orang gila plak. hehe..

Saksikan video demo iPalm selepas ini. Giler cool!










1 comments:

Adam Roslan said...
Wednesday, 25 May, 2011

Haha. Ada orang kata ni iPhone 5. Main main.

Terkini: IKEA Meatballs Halal

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik