4.18.2011

Video Lelaki Iron Baju Di Tengah-Tengah Lebuhraya

Monday, April 18, 2011 by MR Penyubiru ·
Labels:


Seorang lelaki dilihat dengan selamber menyerika (ironing) bajunya di tengah-tengah lebuhraya. Dengan memakai pijama (baju tidur), lengkap dengan papan seterika & seterika, lelaki yang tidak dikenali itu dengan selamber menyerika baju kemeja putihnya di tengah-tengah highway. Nasib baik tiada kenderaan melalui laluan tersebut kerana laluan tersebut ditutup kerana rosak akibat kebakaran.

Macam tak caya je kan, tapi lihat video di bawah ini yang dirakam melalui CCTV yang terdapat di lebuhraya tersebut. Hebat betul CCTV lebuhraya ni, boleh zoom dari jarak yang begitu jauh.



owh..lupa nak bagitau, kejadian ni berlaku di lebuhraya M1 London.





2 comments:

Munna said...
Tuesday, 19 April, 2011

seterika dia pakai bateri ke? tp btul lah power btul diorg pny kamera..jauh tu.

Yunus Badawi said...
Tuesday, 19 April, 2011

dia cucuk kat mana utk dapatkan karan tu?

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik