3.30.2011

Penyelesaian Untuk Pemandu Yang Nak Buang Air Ketika Tersangkut Dalam Kesesakan Lalu Lintas

Wednesday, March 30, 2011 by MR Penyubiru ·
Labels:

Masalah utama hidup di bandar yang padat dengan kenderaan ni adalah kesesakan lalulintas. Kesesakan akan menjadi lagi teruk jika hari tersebut hujan ketika waktu pejabat. Alamaknya, tersangkutlah anda di situ berjam-jam lamanya.

Paling mengcemaskan jika saat tersangkut jem itulah, perut anda memulas-mulas atau pundi kencing anda sudah tidak mampu menampung bahan kumuh lagi. Saat-saat gentir itu, tentu anda akan terpikirkan, kalaulah kerusi yang anda duduk tu boleh jadi mangkuk tandas kan best.

Kini, angan-angan anda sudah menjadi kenyataan. Lihatlah gambar-gambar di bawah ni..









hehehe... macam-macam hal lah orang China ni. Seat kereta pun boleh dijadikan mangkuk tandas. hehe.. Tapi jika anda di saat kecemasan atau orang kata telur di hujung tanduk, inovasi ini tentu amat dialu-alukan. hehe..


0 comments:

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik