4.09.2010

Jangan Biarkan Anak Anda Di Atas Skuter

Friday, April 09, 2010 by Mistaken Identity · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:
Saksikan video ini dan ambil pengajaran daripadanya. Bagi yang mempunyai motor skuter dan selalu bawa anak-anak bersiar² menggunakan skuter, jangan sesekali tinggalkan mereka di atas skuter tanpa matikan enjin. Anda lihat video ini dan anda tahulah akibatnya.






Baca seterusnya...

Kejadian Ragut Dirakam Melalui CCTV

Tengok Buletin Utama tadi, ada kejadian ragut depan rumah. Kejadian ragut tu berjaya dirakam CCTV yang terdapat di depan rumah tersebut. Ganas betul peragut tu, sanggup panjat pagar masuk dalam kawasan rumah dengan membawa parang. Memang ganas. Diorang ni memang tak takda sifat perikemanusian dalam diri mereka.

Aku masih tak jumpa lagi video CCTV tu, tapi aku jumpa video CCTV yang lain yang merakamkan kejadian ragut di beberapa tempat.



Video ni merakamkan kejadian ragut di sebuah stesen minyak. Memang tak sangka yang motor tu akan sambar handbag perempuan tu.





Video ni merakamkan kejadian ragut di stesen minyak jugak. Peragut tu meragut ah so dalam kedai. CCTV tu hanya merakam kejadian yang berlaku di depan pintu sahaja. Video ni berdurasi panjang, kejadian ragut tu berlaku hampir di hujung video ini.





Kejadian ragut di sebuah kedai runcit. Seorang makcik yang menjaga kaunter. Kedai pula sunyi. Memang membuka peluang untuk kejadian ragut. Walaupun terdapat CCTV, tapi seolah-olah mereka tak takut dengan CCTV. Sebab jika anda lihat video ini, muka peragut pun anda tak nampak.






Semoga selepas menonton video di atas, kita lebih berhati² selepas ini. Kejadian meragut ni tak kira mangsa dan tak kira tempat. Jika kita alpa, kitalah mangsanya nanti. Semoga dijauhkan.



Baca seterusnya...

Bahaya Minum Air Tin Tanpa Dibasuh

Friday, April 09, 2010 by Mistaken Identity · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:

Hati-2 jgn kita terima musibah seperti di bawah ini.
Punca kejadian kecil aje; tapi akibat yang kita
kena tanggung begitu besar.

Subject: Air kencing tikus...

Baru-baru ini saya berjumpa dengan seorang
kawan saya di Bangi

untuk berbual kerana dah lama tak berjumpa.
Dia bagitahu yang dia baru jer
balik dari menguruskan jenazah di negeri di selatan tanahair
kerana salah seorang bapa kawannya telah
meninggal dunia kerana disyaki
keradangan otak.

Menurut beliau sukar dia nak
percaya kejadian yang
berlaku kepada arwah kawan bapanya. Kerana
arwah nie sihat sepanjang
hari sebelum meninggal.

Tiba-tiba jer kena macam
strok masa kat umah
dia.

Terus jatuh pengsan tak sedarkan diri
sehinggalah ke akhir hayat
beliau.

Keluarga arwah pun bawa ler bapanyer tu ker
klinik. Doktor yang periksa
arwah nie bagi tahu dia kena strok.
Dia terus refer
kes ni ke hospital besar.
Sampai jer ke hospital terus kes nie
dirujuk ke bahagian ER.
Doktor yang pekse arwah nie cakap takdelah pulak
tanda-tanda kena strok.
Bila buat pemeriksaan CT pada bahagian kepala arwah doktor kat situ semua terkejut
sebab ada sesuatu kat dalam sistem otak arwah.
Bila diaorang check pun check diaorang
dapati ada sejenis cairan di dalam otak arwah.

Doktor amik sample apa yang patut pada arwah.
Tapi saya tak pasti samada dia amik
kat kepala jer atau kat bahagian lain.
Bila dibuat ujikaji di makmal doktor kat makmal tu heran macam mana
cairan sample yang dia amik tu mengandungi peratusan
tertinggi kandungan asid yang
sering terdapat pada air KENCING TIKUS.


Semua orang heran macam mana kencing tikus nie
boleh ada pada sistem otak arwah.
Doktor bertanya dengan family arwah ada ke arwah ambil
apa-apa makanan di luar rumah baru-baru nie.

Mengikut family arwah, arwah nie bukan lah jenis yang
suka makan kat luar.

Dia nie suka makan apa yang masak oleh isterinya jer.
Tikus pun tak penah nak ada dalam
umah diaorang.
Bila diselidik semula barulah family arwah nie teringat
yang arwah baru-baru nie ada beli beberapa air
minuman dalam tin.

kalau tak silap saya air tin bergas.
Doktor minta pagawainya ke umah arwah
bawa sample dalam air tin tu untuk diuji.

Setelah diuji, kandungan air dalam tin tu
tak menunjukkan apa-apa tanda ada kesan air kencing.

AKAN TETAPI pegawai makmal menguji sampel pada
permukaan air tin tu.
Doktor pun dapatlah jawapan macam mana arwah nie
kena jangkitan pada otaknya.

Rupa-rupanya air dalam tin tak tercemar, yang
tercemarnya adalah
permukaan air tin tue jer.
Mengikut doktor tu mungkin tikus telah
merayap pada air tin tu sebelum tikus tu kencing
pada air tin yang arwah beli.

Kalau dilihat secara fizikal manalah
mata kasar kita nie boleh
nampak kesan air kencing tikus nie kalau air
kencing tu dah kering.

Jadi kepada semua rakyat malaysia,
berhati-hatilah bila saudara dan saudari
membeli mana-mana barangan jenis tin atau
berbentuk makanan yang dipack
dari mana-mana kedai atau supermarket kerana
dikhuatiri perkara nie
berulang.
Pasti bekas tin atau makanan
dipack yang dibeli dicuci sebelum
digunakan atau diminum atau dimakan.

Kita semua pun tahu bahawa tikus nie keje dia merayap
kita tak boleh nak salahkan
dia dah fitrah dia macam tu.....dan
kita pun tahu yang tikus nie membawa pelbagai penyakit.

Jadi kita kenalah berhati-hatilah ketika membeli
barangan untuk
keperluan nutrien dan diet kita seharian.

Akhir sekali kita sedekahkanlah Al-Fatihah kepada arwah
semoga roh arwah dicucuri Rahmat
dan ditempatkan bersama-sama mereka yang beriman.

sumber : mesra.net forum






Baca seterusnya...

Macam-macam rekabentuk tangga

Friday, April 09, 2010 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:











Baca seterusnya...

Berhati-hati Dengan Sales Promoters

Friday, April 09, 2010 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:
Sumber ni dapat dari emel. Aku tak pasti samada betul atau tak. Tapi dinasihatkan untuk berhati-hati. Sekarang ni macam-macam kes.



Baca seterusnya...

4.08.2010

Lagu Tema Adamaya Lirik Lagu, Video Yang Terindah - DakMie

kredit : mStar



Slot Akasia di TV3 menampilkan drama Adamaya lakonan mantap Lisa Surihani dan Sein Ruffedge. Keudara setiap hari Isnin hingga Khamis jam 6.30petang.

Drama Adamaya ini diinspirasi daripada filem popular “I’m Not Single”. Lagu tema atau OST drama ini juga sama dengan filem “I’m Not Single” iaitu Yang Terindah nyanyian DakMie.

kredit : budiey.com

Lirik lagu drama Adamaya iaitu Yang Terindah - DakMie

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan


Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah



Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran


Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu


Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah


Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

kredit : dahliajournal.blogspot.com


Video klip lagu drama Adamaya iaitu Yang Terindah - DakMie


Baca seterusnya...

Jom Lihat Tempat Menarik Serata Dunia

Thursday, April 08, 2010 by Mr PenyuBiru · 2 comments Baca seterusnya!
Labels:











Baca seterusnya...

4.07.2010

Fakta Tentang Kentut. Haha...

Wednesday, April 07, 2010 by Mistaken Identity · 2 comments Baca seterusnya!
Labels:
Facts About Your Farts
Via: Online Schools



Baca seterusnya...

RAHSIA SOLAT AWAL WAKTU

Wednesday, April 07, 2010 by Mr PenyuBiru · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:

Dipanjangkan semoga mendapat keberkatan bersama….

RAHSIA SOLAT AWAL WAKTU

Ditulis oleh Ustaz Zahazan

Jumaat, 17 Julai 2009 17:35


Setiap peralihan waktu solat sebenarnya menunjukkan perubahan tenaga alam ini yang boleh diukur dan dicerap melalui perubahan warna alam.
Fenomena perubahan warna alam adalah sesuatu yang tidak asing bagi mereka yang terlibat dalam bidang fotografi.

Pada waktu Subuh
alam berada dalam spektrum warna biru muda yang bersamaan dengan frekuensi tiroid yang mempengaruhi sistem metabolisma tubuh.
Jadi warna biru muda atau waktu Subuh mempunyai rahsia berkaitan dengan
penawar/rezeki dan komunikasi. Mereka yang kerap tertinggal waktu Subuhnya ataupun terlewat secara berulang-ulang kali, lama kelamaan akan menghadapi masalah komunikasi dan rezeki.

Ini kerana tenaga alam iaitu biru muda tidak dapat diserap oleh tiroid yang mesti berlaku dalam keadaan roh dan jasad bercantum (keserentakan ruang dan masa) - dalam erti kata lain jaga daripada tidur. Disini juga dapat kita cungkil akan rahsia diperintahkan solat diawal waktu.


Bermulanya saja azan Subuh, tenaga alam pada waktu itu berada pada tahap optimum. Tenaga inilah yang akan diserap oleh tubuh melalui
konsep resonan pada waktu rukuk dan sujud. Jadi mereka yang terlewat Subuhnya sebenar sudah mendapat tenaga yang tidak optimum lagi.

Waktu Zuhur

Warna alam seterusnya berubah ke warna hijau (isyraq & dhuha) dan kemudian warna kuning menandakan masuknya waktu Zohor. Spektrum warna pada waktu ini bersamaan dengan frekuensi perut dan hati yang berkaitan dengan sistem penghadaman. Warna kuning ini mempunyai rahsia yang berkaitan dengan keceriaan.. Jadi mereka yang selalu ketinggalan atau terlewat Zuhurnya berulang-ulang kali dalam hidupnya akan
menghadapi masalah di perut dan hilang sifat cerianya. Orang yang tengah sakit perut ceria tak ?

Waktu Asar

Kemudian warna alam akan berubah kepada warna oren, iaitu masuknya waktu Asar di mana spektrum warna pada waktu ini bersamaan dengan frekuensi prostat, uterus, ovari dan testis yang merangkumi
sistem reproduktif. Rahsia warna oren ialah kreativiti. Orang yang kerap tertinggal Asar akan hilang daya kreativitinya dan lebih malang lagi kalau di waktu Asar ni jasad dan roh seseorang ini terpisah (tidur la tu .). Dan jangan lupa, tenaga pada waktu Asar ni amat diperlukan oleh organ-organ reproduktif kita

Waktu Maghrib

Menjelang waktu Maghrib, alam berubah ke warna merah dan di waktu ini kita kerap dinasihatkan oleh orang-orang tua
agar tidak berada di luar rumah. Ini kerana spektrum warna pada waktu ini menghampiri frekuensi jin dan iblis (infra-red) dan ini bermakna jin dan iblis pada waktu ini amat bertenaga kerana mereka resonan dengan alam. Mereka yang sedang dalam perjalanan juga seelok-eloknya berhenti dahulu pada waktu ini (solat Maghrib dulu la .) kerana banyak interferens (pembelauan) berlaku pada waktu ini yang boleh mengelirukan mata kita. Rahsia waktu Maghrib atau warna merah ialah keyakinan, pada frekuensi otot, saraf dan tulang.


Waktu Isyak

Apabila masuk waktu Isyak, alam berubah ke warna Indigo dan seterusnya memasuki fasa Kegelapan. Waktu Isyak ini menyimpan
rahsia ketenteraman dan kedamaian di mana frekuensinya bersamaan dengan sistem kawalan otak.. Mereka yang kerap ketinggalan Isyaknya akan selalu berada dalam kegelisahan. Alam sekarang berada dalam Kegelapan dan sebetulnya, inilah waktu tidur dalam Islam. Tidur pada waktu ini dipanggil tidur delta dimana keseluruhan sistem tubuh berada dalam kerehatan.

Selepas tengah malam
, alam mula bersinar kembali dengan warna putih, merah jambu dan seterusnya ungu di mana ianya bersamaan dengan frekuensi kelenjar pineal, pituitari, talamus dan hipotalamus. Tubuh sepatutnya bangkit kembali pada waktu ini dan dalam Islam waktu ini dipanggil Qiamullail.

Begitulah secara ringkas perkaitan waktu solat dengan warna alam. Manusia kini sememangnya telah sedar akan kepentingan tenaga alam ini dan inilah faktor adanya bermacam-macam kaedah meditasi yang dicipta seperti taichi, qi-gong dan sebagainya. Semuanya dicipta untuk menyerap tenaga-tenaga alam ke sistem tubuh.

Kita sebagai umat Islam sepatutnya
bersyukur kerana telah di'kurniakan' syariat solat oleh Allah s.w.t tanpa perlu kita memikirkan bagaimana hendak menyerap tenaga alam ini. Hakikat ini seharusnya menginsafkan kita bahawa Allah s.w.t mewajibkan solat ke atas hambanya atas sifat pengasih dan penyayang-Nya sebagai pencipta kerana Dia tahu hamba-Nya ini amat-amat memerlukannya. Adalah amat malang sekali bagi kumpulan manusia yang amat cuai dalam menjaga solatnya tapi amat berdisiplin dalam menghadiri kelas taichinya .

wallahua'alam. ....




Baca seterusnya...

Gempa Bumi Melanda Acheh Pada 7.2 Skala Richter

Wednesday, April 07, 2010 by Mistaken Identity · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:
KUALA LUMPUR: Satu gempa bumi kuat berskala 7.2 richter melanda wilayah Sinabang, Acheh pada jam 5.15 pagi ini sehingga mencetuskan panik tsunami.

Bagaimanapun Jabatan Meteorologikal Malaysia menarik balik amaran tsunami di tiga wilayah Utara Malaysia.

Dalam perkembangan yang sama, Jabatan Penuntut Malaysia di Jakarta mengesahkan bahawa tiada penuntut Malaysia yang terlibat atau tercedera dalam gempa bumi itu.

Universiti di mana penuntut Malaysia berada ialah Universitas Islam Negeri Ar Raniri Acheh.

sumber : mStar

Doakan semoga kejadian yang lalu tidak berulang lagi. Ngeri.



Baca seterusnya...

Beautiful creative works

Wednesday, April 07, 2010 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:








Baca seterusnya...

4.06.2010

Bahagiakah perkahwinan hanya kerana cinta ???

Tuesday, April 06, 2010 by Mr PenyuBiru · 2 comments Baca seterusnya!
Labels:
Barangkali kisah ini boleh menjadi renungan bagi kita, terutamanya yang ingin berumah tangga.

Alkisah, seorang pemuda miskin bernama Jamil, berasal dari Benut, Pontian. Keluarganya hanyalah keluarga sederhana.Tidaklah disebut miskin. Ayahnya sehari-hari bekerja sebagai tukang jahit dikampungnya. Karena kegigihannya, Jamil berjaya melanjutkan pelajaran hingga ke UTM walaupun dengan perbelanjaan seadanya.

Semasa semester 3 di kampus, Jamil jatuh hati pada seorang gadis bernama Ayu Sofea, juga sama-sama kuliah di fakulti yang sama. Ayu adalah putri seorang tokoh korporat ternama di daerah Johor Bahru dan juga masih keturunan diraja. Walaupun secara ekonomi, mereka jauh berbeza,namun itu tidak menghalang keduanya untuk saling mencintai.

Ayah Ayu yang mengetahui putrinya begitu mencintai pemuda dari keturunan biasa, tak mampu mencegah gelora cinta putrinya. Maka setelah keduanya lulus, pernikahan keduanyapun diselenggarakan dengan meriah.

Pesta besar-besaran diadakan untuk mengiringi nikahan. Ayah Jamil yang tak punya banyak harta, hanya dapat memberikan bantuan sumbangan pakaian,langsir,sarung bantal, yang semuanya dibuat dan dijahit sendiri khas untuk pernikahan anaknya

Bahagiakah Ayu bersanding dengan Jamil ?

Ternyata kebahagiaan mereka tidak berlangsung lama. Tibalah saatnya malam pengantin tiba. Mereka berduapun memasuki peraduan dengan bahagia.

Namun,ketika Jamil membuka pakaiannya dan tinggal hanya memakai seluar dalam, berteriaklah Ayu dengan kuat, sebelum akhirnya pengsan tak sedarkan diri. Jamil masih dalam kebingungan dan tidak tahu kenapa isterinya histeria dan pengsan. Dilihatnya seluar dalam yang dipakai.

Aduh!!! Jamil lupa yang seluar dalam itu dijahit oleh ayahnya, dibuat dari kain bekas bungkus tepung gandum. Di tengah seluar dalam itu masih terpampang jelas tulisan,


"BERAT BERSIH 25 KG".


Sudah tentu Ayu terus pengsan melihatnya. Ayu tidak dapat membayangkan berapa besar isinya dengan berat sebegitu.


_gelakguling




Baca seterusnya...

CopyScape

Tuesday, April 06, 2010 by Mistaken Identity · 0 comments Baca seterusnya!
Labels: ,
Anda mahu lindungi hasil karya penulisan dalam blog/website anda?

Anda tidak suka orang meniru apa yang anda tulis di blog/website anda tanpa ada kredit untuk anda?

Anda mahu detect adakah penulisan dalam blog/website anda ditiru?

Anda boleh menggunakan CopyScape.

Hanya masukkan nama blog/website anda, selebihnya CopyScape akan mencari blog/website yang mempunyai perkataan² yang sama dengan blog/website anda,

Selamat mencuba!

CopyScape.
Baca seterusnya...

4.05.2010

My Favourite Sport

Monday, April 05, 2010 by Mistaken Identity · 4 comments Baca seterusnya!
Labels:
My Favourite Sport atau sukan kegemaranku.

Sebenarnya banyak sukan yang aku suka. Ye la, siapa yang tak suka sukan. Aktiviti bersukan kan baik untuk kesihatan tubuh badan kita. Tapi dalam banyak-banyak sukan tu, ada beberapa sukan yang aku sangat suka.Antaranya badminton (bedminton juga kenyit) , futsal, dan sepak raga.

kredit : docdingley.com

Badminton
Ini sukan yang paling aku suka. Sekali seminggu aku dan kekawan akan main badminton pada waktu malam. Biasanya kami bermain setiap hari isnin. Dengan dewan badminton yang disediakan percuma dekat tempat aku tinggal ni, ditambah pula ada ramai "kaki" yang suka main badminton, jadi dapatlah aku bersukan setiap minggu dengan konsisten.


kredit : inloughborough.com

Futsal
Futsal pula jarang-jarang sekali. Sebab futsal memerlukan ramai orang, paling kurang kalu dapat kumpulkan 8 orang , dah boleh main dah. Tapi tu lah masalahnya, bukan senang nak dapat kumpulkan 8 orang dan sebab tu jugalah aku jarang bermain futsal. Tapi sekali dapat main, memang bermandi peluh aaa. Keesokkannya badan sedar jer.


kredit : malaysiameriah.blogspot.com

Sepak raga
Sepak raga ni kiranya adik beradik sepak takraw cuma ia dimainkan dalam bulatan dan tidak memerlukan jaring atau net. Dulu masa zaman pelajar dulu selalulah aku main sukan ni. Petang-petang aku akan bermain bersama rakan-rakan serumah sewa denganku dan kitaorang akan bermain di depan rumah. Tapi sekarang dah lama tak main. Tak cukup "kaki". huhu..

Sesuatu yang seronok dalam permainan di atas ialah kita dapat luangkan masa dengan kekawan dan 'had fun' bersama-sama.

Dan semua sukan yang aku mainkan diatas memang hasilnya bermandi peluh. Memang itulah tujuan utamanya bersukan. Untuk mengeluarkan peluh dan toksin dari badan dan seterusnya menyegarkan badan kita.

Kehidupan aktif sebegini tentulah memerlukan produk penjagaan diri yang sesuai untuk memastikan diri kita sentiasa segar dan bergaya. Antara produk penjagaan diri yang sesuai adalah rangkaian produk Adidas. Ada Deodorant Action 3, ada shower gel, ade syampu, ade bedak, ada perfume. Pendek kata, semua produk tuk penjagaan diri terdapat dalam rangkaian produk penjagaan diri dari Adidas ni. Ia memastikan anda segar sentiasa walaupun selepas penat bersukan. Harga pun berpatutan.


Anda patut cuba sebab ia akan menampakkan diri anda cool dan segak bergaya! Produk untuk perempuan pun ada untuk memastikan anda juga cool dan menawan disisi pasangan anda! kenyit


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.







Baca seterusnya...

4.04.2010

Keputusan Penuh Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2009

kredit gambar : berita harian online


1) Pengacara TV Lelaki Popular

- AC Mizal
- Ally Iskandar
- AZNIL NAWAWI
- Faizal Ismail
- Nabil

2) Pengacara TV Wanita Popular

- Cheryl Samad
- FARA FAUZANA
- Nurul Shuhada
- Raja Azura
- Sarimah Ibrahim

3) Penyampai Radio Lelaki Popular

- AG
- Aznil Nawawi
- Din Beramboi
- FAIZAL ISMAIL
- Kieran

4) Pengacara Radio Wanita Popular

- Abby Fana
- FARA FAUZANA
- Nana
- Linda Onn
- Sharifah Aleya

5) Penyanyi Duo/Kumpulan Popular

- Adam & Stacy
- BUNKFACE
- Hujan
- Meet Uncle Hussain & Black
- 6th Sense

6) Artis Komedi Lelaki Popular

- AC Mizal
- Afdlin Shauki
- NABIL
- Saiful Apek
- Zizan

7) Artis Komedi Wanita Popular

- Aliza Abdullah
- Didie Alias
- Kenchana Dewi
- NOORKHIRIAH
- Nik Sayyidah

8) Artis Baru Lelaki Popular

- Akim
- Aril
- BLACK
- Gambit
- Hafiz

9) Artis Baru Wanita Popular

- Dira Abu Zahar
- Isma AF7
- Putri Mardiana
- Tiz Zaqyah
- YUNA


10) Pelakon TV Lelaki Popular

- Aaron Aziz
- Fahrin Ahmad
- Fizz Fairuzz
- Fizo Omar
- REMY ISHAK

11) Pelakon TV Wanita Popular

- Fasha Sandha
- Noorkhiriah
- Rozita Che Wan
- Scha Al-Yahya
- TIZ ZAQYAH

12) Penyanyi Nasyid Popular

- Hijjaz
- In-Team
- RABBANI
- Raihan
- Saujana


13) Penyanyi Lelaki Popular

- Adam
- Akim
- AIZAT
- Faizal Tahir
- Mawi

14) Penyanyi Wanita Popular

- Jaclyn Victor
- Mila
- DATUK SITI NURHALIZA
- Stacy
- Yuna


15) Pelakon Filem Lelaki Popular

- Aaron Aziz
- Afdlin Shauki
- Farid Kamil
- QUE HAIDAR
- Zul Huzaimy

16) Pelakon Filem Wanita Popular

- Diana Danielle
- Lisa Surihani
- LIYANA JASMAY
- Maya Karin
- Sharifah Amani


Anugerah Percapaian Sepanjang Hayat : Datuk Khadijah Ibrahim


Dan.....


BINTANG PALING POPULAR : DATUK SITI NURHALIZA (225,300 Undi!)



Baca seterusnya...

Tajamnya Muncung Ikan Todak. Tembus Paip Besi

Sunday, April 04, 2010 by Mr PenyuBiru · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:









Baca seterusnya...

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik