2.06.2010

Masyaallah.. Cantiknya bentuk awan ni..

Saturday, February 06, 2010 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:



















Baca seterusnya...

Koleksi Gambar Motorsikal Klasik

Saturday, February 06, 2010 by Mr PenyuBiru · 0 comments Baca seterusnya!
Labels: ,


















Baca seterusnya...

2.05.2010

Kepada Pelabur Swisscash, buat tuntutan sebelum 10 Feb 2010

Swisscash tak payah diperkenalkan lagi. Semua orang tau terutamanya yang dah terjebak dalam skim tersebut. Setelah begitu lama duit-duit pelabur dibekukan oleh Suruhanjaya Sekuriti atas sebab-sebab tertentu dua tahun lepas, kini para pelabur yang berkenaan boleh lah membuat tuntutan duit perlaburan mereka sebelum 10 Feb 2010 ni. Dah tak lama tu.



Maklumat lanjut tentang cara membuat tuntutan duti pelaburan Swisscash, anda boleh lah layari laman blog http://swisscashnews.blogspot.com.

kredit : denaihati.com













Baca seterusnya...

Lawak Siott Iklan Cheese Ni, Sampai Tikus Makan Terus Jadik Kuat

Friday, February 05, 2010 by Mr PenyuBiru · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:




Baca seterusnya...

Kucing Ada Sayap??

Friday, February 05, 2010 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels: ,


















Baca seterusnya...

2.04.2010

Video, Lirik Lagu Nidji - Dosakah Aku






Lirik Lagu Nidji - Dosakah Aku (OST Drama Na-O-Mei)

dosakah aku mencintaimu...
mendampingimu...inginkanmu...

aku manjadi...diri sendiri...
tak peduli...apa kata dunia...
ku nanti hari ketika...
cinta datang...cinta menang...

jadi sayangku...bertahanlah...
bila terkadang mulutnya kejam...

peluklah aku...jangan menyerah...
mereka bukan hakim kita...

bintang yang mempertemukan kita...
cinta yang mempertahankan kita...
ooh...tuhan dengarkan doa...
dari cinta yang terlarang...

rasa yang mempersatukan kita...
cinta yang mempertahan kita...
ooh...tuhan dengarkan doa...
dari cinta yang terlarang...

cinta dan rasa bersatu di doa...
berharap cinta kita yang terlarang...
berharap cinta kita yang kan menang...





Catcheye. Anda main, kami bayar . Maklumat lanjut baca disini.








Baca seterusnya...

Video Hantu Bawak Motor Scrambler

Thursday, February 04, 2010 by Mr PenyuBiru · 0 comments Baca seterusnya!
Labels: ,


A'aa... hantu lah sangat. hehe....

Baca seterusnya...

Video, Lirik Lagu Bisikan Rindu - Han OIAM3 (OST drama Na O Mei)




Lirik Lagu Bisikan Rindu - Han OIAM3 (OST drama Na O Mei)

Lagu: Azlan Abu Hassan
Lirik: Sulu Sarawak

Kutahu di hati mu
Kau selindung bisikan rindu
Berlabuh bayangmu menagih kasih sepiku

Kau pernah mu bertamu
Yang telah kuserah hidup seluruhku
Dan hanya dirimu kan kuingati selalu waktu



Sengketa menjauh kita bersama
Asmara terluka beralah air mata
Kuingin mu selama dengan janji setia
Tanpa ragu berbicara cinta
Kau segala

Ku setegar menunggu
Walau terulang menyayangmu tulusku
Kau pergi berlalu kemaafanmu dambaku

Percaya mu mahu ku begitu ke sisimu
Kutuju bisa abadi bertemu dalam kalbu

Kuingin mu selama dengan janji setia
Tanpa ragu bicara cinta
Kau segala
Kau segala…




Catcheye. Anda main, kami bayar . Maklumat lanjut baca disini.








Baca seterusnya...

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik