10.18.2010

Saya nak DETOX FOOT PAD dari HAZMANFADZIL.COM

Monday, October 18, 2010 by MR Penyubiru ·
Labels: ,


Dah lama aku dengar pasal Detox Foot Pad ni. Banyak testimoni dari orang yang dah menggunakan Detox Foot Pad mengatakan yang produk ni bagus. Pakai waktu malam sebelum tidur dengan dilekatkan pada tapak kaki dan bila bangun pagi besoknya, badan akan jadi segar bugar dan ringan sebab toksin-toksin dalam badan kita telah diserap oleh Detox Foot Pad tersebut. Menarik!

Aku teringin nak cuba tapi macam malas pula nak beli.(Nak tunggu orang bagi free la tu.. sengihnampakgigi)

Dan kebetulan pula HazmanFadzil.com ada buat giveway Detox Foot Pad untuk 50 blogger lelaki. Wah! menarik ni. Umpama pucuk dicipta ulam mendatang atau orang mengantuk disorongkan bantal atau lebih tepat lagi orang mengantuk ditampal detox pad.

Jika korang berminat nak dapat giveway Detox Foot Pad dari HazmanFadzil.com, bolehlah ke laman blognyer - HazmanFadzil.com

Kena cepat sebab untuk 50 orang blogger lelaki jer. (blogger pompuan jangan nak menyamar plak yer.kenyit)

0 comments:

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik