8.08.2010

Kan Best Jika Bas Balik Kampung Macam Ni

Sunday, August 08, 2010 by Mr PenyuBiru ·
Labels: ,

Dari luar bas di atas nampak seperti bas-bas yang biasa kita lihat. Tapi, cuba lihat interior bas tersebut, memang hebat! Kan best kalu bas balik kampung untuk raya nanti dapat bas macam ni. Tentu pergi beraya pun naik bas jugak. hehe..




2 comments:

Mr. J pengeRindu said...
Sunday, 08 August, 2010

best... bas tu ada waitreess yg cantik..

salm kenal.
www.pengeRindu.com

Sitisifir10 said...
Sunday, 08 August, 2010

wahahaha....ini macam kalu, jgn kata balik kampong, buat rumah siap2...sah2 anak2 penin nak isi borang di mana alamat rumah nanti kans

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik