8.04.2010

John Orbier, Boleh Tergantung Di Tepi Dinding

Wednesday, August 04, 2010 by Mr PenyuBiru ·
Labels: ,

Cuba tengok betul-betul gambar di atas. John Orbier memang tergantung dengan satu tangan melekat pada dinding. Ianya adalah gambar real bukan di edit gunakan perisian grafic seperti photoshop. Jika tak percaya, lihat lagi gambar-gambar seterusnya dari pelbagai sudut/angle.





So, bagaimana John Orbier melakukannya. Anda lihat sendiri gambar-gambar di bawah dan anda tahulah bagaimana trik tersebut dilakukan.



cehh....macam ni punyer orang pun ade ke. dah takde keje lah tu... sengihnampakgigi

sumber : mz-mz.net


1 comments:

Najma Osman said...
Wednesday, 04 August, 2010

bhahahaa..apeda..terbaik ah wokk ! (:

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik