6.05.2010

Hukuman Keatas Perogol Di Somalia (18 SG)

Saturday, June 05, 2010 by Mr PenyuBiru ·
Labels: ,

Amaran: Entri ini mengandungi gambar-gambar yang mungkin tidak sesuai untuk ditatap oleh anda. Pertimbangan sewajarnya ketika melayari entri ini adalah digalakkan.

Menurut sumber (emel), gambar-gambar di bawah ini adalah cara orang Somalia menghukum perogol. Lelaki yang ditanam separuh badan di dalam lubang tersebut dipercayai perogol. Selepas selesai di tanam, perogol tersebut dihukum dengan orang ramai membaling batu ke arahnya sehingga mati.





6 comments:

AyuE said...
Saturday, 05 June, 2010

giler ahh batu dia besar tak beragak..

saya_arief said...
Saturday, 05 June, 2010

rejam smpai mati.

sarah shafie said...
Saturday, 05 June, 2010

mati ke tak tu??ke pengsan je?

Mr PenyuBiru said...
Saturday, 05 June, 2010

ayue,
tu la pasal. besar giler.kena sebijik pun dah cukup kut.

saya arief,
yup.rejam sampai mati.

sarah shafie,
mati la kut.berdarah bagai tu.

MX said...
Saturday, 05 June, 2010

kalaulah Malaysia mengamalkan hukuman sebegitu...
aku rasa dah takde lagi orang yang sanggup merogol kat Malaysia ni...

redriben said...
Monday, 07 June, 2010

ini ke org panggil rejam sampai mati? takotnye..

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik