5.11.2010

Kandang Lembu Pun Ada LED TV

Tuesday, May 11, 2010 by MR Penyubiru ·
Labels:

Pergh...syoknya lembu-lembu ni. Dapat LED TV tu. Korang ade? hihi... Difahamkan penternak lembu meletakkan TV di kandang lembu mereka adalah untuk lembu-lembu mereka melayan cerita Slot Akasia Adamaya dan juga mengikuti berita Buletin Utama. hehe..

Sebenarnya mereka meletakkan LED TV tersebut adalah untuk membolehkan lembu mereka melihat dengan jelas permandangan padang rumput yang segar menghijau dan setersunya dapat merangsang lembu-lembu tersebut mengeluarkan susu dengan banyak. Kira diorang psiko lembu-lembu kat situ la ni.

Kat Malaysia kalu pasang ni, kena sediakan pak guard. Silap-silap pak guard tu join tengok TV sekali.hihi..





2 comments:

Bro Framestone said...
Tuesday, 11 May, 2010

untuk manusia [lelaki] memerlukan bahan tontonan untuk menghasilkan "susu" dengan banyak he..23x

p/s- sorry merapu skit

BroFramestone Blog

Yunus Badawi said...
Tuesday, 11 May, 2010

eh ko pun layan citer Adamaya tu? Aku tahu ko syok tengok si Maya tu hehehe

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik