5.26.2010

Bagaimana Sembunyikan Gajah Di Tempat Terbuka

Wednesday, May 26, 2010 by Mr PenyuBiru ·
Labels:

Pernah dengar soalan uji IQ yang berbunyi "Macamana nak masukkan gajah dalam peti ais?" . Jika tak pernah dengar atau pernah dengar tapi tak tahu jawapannya, senang saje, caranya adalah bukak pintu peti ais dan masukkan gajah ke dalam peti ais. Peti ais tu bukan peti ais seperti dirumah anda tapi peti ais yang lebih besar dari gajah.

Tapi tahukah anda bagaimana pula untuk sembunyikan gajah di tempat yang terbuka? Tak tahu?

Lihat gambar-gambar selepas ini.




Haih...macam-macam hal... :D

6 comments:

Anif® said...
Wednesday, 26 May, 2010

Haha.. Macam nih pun boleh :D

rammyd said...
Wednesday, 26 May, 2010

hahahahaha.. lawak gak gambar2 ni.. kesian gajah yang innocent tu.. :P

Bro Framestone said...
Wednesday, 26 May, 2010

gambar last comey sgt huhuhu

BroFramestone Blog

Nadya ©™ said...
Wednesday, 26 May, 2010

Woww..memang kreatif

pauhputik said...
Thursday, 27 May, 2010

tgk gambar gajah nie teringat plak kat shin chan

dia kan suka lukis gambar gajah dekat dia punya tuttttttttt

pas2 tayang kat orang ckp gajah gajah


hak3x....

k.e.r.i. said...
Thursday, 27 May, 2010

pakai topeng rimau macam haram perangai.
haha

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik