4.16.2010

Yark!! Apa Benda Dalam Kotak Milo Ni??

Friday, April 16, 2010 by Mr PenyuBiru ·
Labels:

Amaran!! Entri ini mengandungi gambar-gambar yang mungkin boleh menyentuh sensitivi organ percernaan korang. Pertimbangan yang sewajarnya amat digalakkan. Dinasihatkan diletakkan satu baldi kosong disebelah anda untuk menghadapi sebarang kemungkinan.



Bersedia atau tidak, lihat sahaja gambar seterusnya!


p/s : Dapat dari emel. Tak pasti kesahihannya. Samaada "bende" tu berada semasa atau selepas kotak itu dibuka, itu aku tak pasti. Kesulitan amat dikesali. :D


15 comments:

~ ALIEN ~ said...
Friday, 16 April, 2010

ape tu? gigi palsu ke?


http://wordz-space.blogspot.com

saya_arief said...
Friday, 16 April, 2010

apekah itu..?

KaiZeN SHiNoBi said...
Friday, 16 April, 2010

err x pasti benda apa tuh...

hehe...

http://kai2en.blogspot.com

ardinihumaira said...
Friday, 16 April, 2010

err kalau organ manusia konfem reput...

Nur -al- Ain said...
Friday, 16 April, 2010

ni keje tikus ni buang anak dalam tu, tikus pun dah terpengaruh dengan manusia ;p

Finaz said...
Friday, 16 April, 2010

komen Nur-al-Ain sgt kelakar! hehe.. :D

yarkkk!! kalo nak minum Milo baik yg bancuh sendiri...kotak atau tin suma hampeh!! yiiiiiiiii

ejard equado said...
Friday, 16 April, 2010

yarrkkk!!! ari tu kakak aku beli milo tin. ada cicak gak.

**maaf tuan umah.. tetibe je mecelah

Diarihatiku1976 said...
Friday, 16 April, 2010

apekah itu..?

Bro Framestone said...
Friday, 16 April, 2010

apa bnde tue ek huhuhu

BroFramestone Blog

farenova said...
Friday, 16 April, 2010

eeeeeee gelinya cicakkkkk, tanak minum dah

AISYAH HANI said...
Friday, 16 April, 2010

eeewww... pebenda tu?? Macam katak je.. Baru semalam anak aku minum milo kotak ni...

eQuRlz said...
Friday, 16 April, 2010

ape tu??

My Fun Dark Side said...
Friday, 16 April, 2010

eh betul ke ni? dah buat report belum? Lain kali kalau jumpa macam ni report kat buletin pengguna islam malaysia k http://www.muslimconsumer.org.my/ppim/news.php

mikro_kokus said...
Friday, 16 April, 2010

haha! kena pikir dulu nak minum milo kotak lepas nie.... :)

http://syukri0235.blogspot.com/

faeznaem said...
Friday, 16 April, 2010

euwwwww....

cicak ea???

loya loya loya loya loya...

http://sayelafaez.blogspot.com/

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik