4.16.2010

Gambar "Tuan Muda" , Zul Ariff Abdullah

Friday, April 16, 2010 by Mistaken Identity ·
Labels:



Jumaat lalu, pelajar itu ditahan polis kerana menyamar sebagai kerabat diraja Pahang bagi membolehkannya mengadakan lawatan ke semua kem PLKN di negeri ini.

Pelajar terbabit menyamar sebagai anak angkat Tengku Mahkota Pahang dengan memakai gelaran 'Tuan Muda'.

Bagaimanapun, penyamaran remaja itu terbongkar apabila salah seorang pelatih PLKN di Kem Cahaya Gemilang, Cherating di sini yang juga rakan sekolahnya mengetahui identiti sebenarnya.

Tengku Mahkota Pahang, Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah berkenan mengampunkan seorang pelajar cemerlang yang menyamar sebagai 'Tuan Muda' sekiranya dia memohon maaf dan membuat akujanji tidak mengulangi perbuatan tersebut.

sumber : utusan online

8 comments:

nurfaiz shaidan said...
Friday, 16 April, 2010

dah tak ada keje laen ke...
huh, nak samar-menyamar lak..
ntah hape2.

nesca said...
Friday, 16 April, 2010

kelakar aku dengar berita ni.. waddehel betul

AISYAH HANI said...
Friday, 16 April, 2010

ape la pekdahnya budak tu buat cenggitu???

anif® said...
Friday, 16 April, 2010

Dia kelihatan amat yakin dan bersahaja. Patutlah ramai yang tertipu..

Harap-harap lepas ini dia munggunakkan bakat dan kelebihan yang ada untuk tujuan kebaikan..

fazemy said...
Friday, 16 April, 2010

bukti betapa senangnya manusia diperbodoh2kan.

~hAtT_beckHam~ said...
Friday, 16 April, 2010

x tahan sebab senang2 je orang diperbodohkan..

QuiNOLLIne said...
Friday, 16 April, 2010

gile ke ape die ni. carik publisiti murahan.

QueRida said...
Friday, 16 April, 2010

aku ngan hubby tak habis2 gelak bila bcerita pasal kes ni.. Tuan Muda ni mmg hebat.. bijak dan sgt istimewa... dia pk lebih ke hadapan berbanding kwn2 seusia dia ni... mungkin juga tak mustahil nanti dia betul2 jadi anak angkat Tengku Mahkota... who knows..

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik