2.09.2010

Peraduan Namakan Proton Sedan

Tuesday, February 09, 2010 by Mistaken Identity ·
Labels: , , ,

Sebelum korang teruja nak join Peraduan Namakan Proton Sedan ni, baik korang baca syarat-syaratnya dulu. Kalu korang warga PROTTON bleh la join. huhu...



Aku baru ingat nak join, rupanya peraduan ni internal tuk warga proton saje. hmmm... spyshot proton sedan yang baru ni tak keluar lagi. Dengar citernye proton sedan ni ade unsur-unsur Waja + Mitsubhi lancer. huhu...tak tau lah macamana hasilnya. Tapi takpe kita layan gambar ilustrasi funtastickodesign dulu.


sumber : funtastickodesign












2 comments:

F I T said...
Tuesday, 09 February, 2010

Perghh ilustrasi dia gempak.. aku suka kat lampu dia tu..heh caya lah proton!

Sendra said...
Tuesday, 09 February, 2010

minta halal,aku buat entry pasal proton tu juga..kredit utk kau..tapi betul ke eh illustrasi tu?aku minat nak tw pasal perkembangan kereta nasional ni..seronok tengok kemajuan negara sendiri.

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik