1.28.2010

Jangan Parking Kereta Anda Sembarangan...

Thursday, January 28, 2010 by Mr PenyuBiru ·
Labels:








Catcheye. Anda main, kami bayar . Maklumat lanjut baca disini.



6 comments:

cahayachenta said...
Thursday, 28 January, 2010

terasa nk bt cm ni gak la...

xyncaholic said...
Thursday, 28 January, 2010

btol3..nak try jugak buat nnt..hkahak..

Mi vida said...
Thursday, 28 January, 2010

salam..

erm..teruknya..bukan kt mesia kan??huhu
sbb x prnh lg jumpe mcm ni,tak tau la lau kt KL ade..tapi buruk sgt bahasa kalau rakyat malaysia mcm ni..

budi bahasa budaya kita - Islam pun tuntut cakap yg elok2 je..so sabar je la

noor afzan said...
Thursday, 28 January, 2010

haha..nice entry..

iva saionji said...
Thursday, 28 January, 2010

iva biasanyalah..kalau dah xdak parking sangat..terpaksa blok keta org lain..iva tinggalkan "note" nama n no fon..supaya mereka can call iva anytime..

Framestone said...
Thursday, 28 January, 2010

mengingatkan aku kepada PAR yang hari2 dok buh notis kat kerte yang dok parking kat tempat pengarah

BroFramestone Blog

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik