11.20.2009

Jauhi Dari Masuk Penjara



Baca seterusnya...

Petua Kejutkan Isteri Yang Susah Bangun Tidur

Friday, November 20, 2009 by Mr PenyuBiru · 3 comments Baca seterusnya!
Labels:
Terjumpa satu video ni. Cara-cara mengejutkan isteri yang susah nak bangun tidur awal. Tapi aku percaya, ramai isteri² di luar sana memang sentiasa bangun awal. Tapi kalu yang jenis bangun lambat tu, para² suami boleh cuba idea dari video ni. hehe... kenyit

video

err.. jangan salahkan aku jika isteri anda cedera akibat jatuh katil. Sapa suruh korang ikut video tu.hehe...

Baca seterusnya...

11.19.2009

Layan Lawak Senggal Lagi

Thursday, November 19, 2009 by Mr PenyuBiru · 3 comments Baca seterusnya!
Labels:
Sengal 1
Dalam hujan lebat, malam gelap gulita, jalan tak berapa nampak, aku cari jalan mudah follow kereta depan, tiba-tiba kereta tu emergency brake, aku sondol belakang keretanya. Aku turun dalam hujan lebat dan marah pemandu tu kerana berhenti mengejut, tapi dia nampak hairan kerana aku marah dia dalam
garaj kereta rumah dia.

Sengal 2
Dua ekor anjing telah terperangkap di sebuah pulau dan ingin berenang menuju ke seberang. Untuk sampai ke seberang ia memerlukan stamina cukup. Anjing A training habis-habisan,
anjing B relaks je. Tiba masanya kedua-duanya pun menyeberang dan anjing B sampai awal daripada anjing A, sempat makan lagi. Anjing A pun tak puas hati, tapi anjing B kata, "Rileks la, aku ni kan anjing laut."

Sengal 3
Seorang atok membawa cucunya ke pejabat pos untuk menghantar surat. Cucunya bertanya bila melihat atoknya memasukkan surat ke dalam tong berwarna merah. "Atok buat apa tu?"
"Atok bagi surat kat kawan atok" jawap atoknya. Cucunya bertanya lagi "apa bangang sangat kawan atok duduk dalam tong merah tu?"
Atok : ???



Sengal 4
Seorang makcik nak beli tembikai merah, penjual menjamin tembikai yang dijualnya berwarna merah, tetapi bila tembikai tersebut berada di tangan makcik, tiba-tiba terlepas, jatuh dan berwarna sedikit keputihan, takut dipanggil penipu, penjual berkata "Eh! tadi merah, pasal jatuh tu la, dia takut jadi pucat dan putih." Makcik tu pun baling tembikai tu kat muka penjual tu.

Sengal 5
Sebuah helikopter yang membawa seorang juruterbang beserta 2 orang kenamaan jatuh terhempas. Juruterbang itu terselamat tetapi al-Fatihah buat 2 orang kenamaan itu. Apabila sedar dari koma, juruterbang itu disoalsiasat oleh polis, "Cuba ceritakan apa yang terjadi untuk memudahkan siasatan." "Mmm... entahlah tapi pada ketinggian 30,000 meter tiba-tiba saya rasa sejuk sangat. Jadi, saya matikanlah kipas Helikopter tu."








Sudahkah anda sertai Catcheye? Jika belum sertai sekarang sebelum terlambat.Tak kena bayar apa² pun. Maklumat lanjut baca disini.




Baca seterusnya...

Lagi Gambar Perodua MPV ALZA !!!

Thursday, November 19, 2009 by MR Penyubiru · 3 comments Baca seterusnya!
Labels:
Rasanya, ini gambar terbaru Perodua MPV ALZA yang akan dilancarkan pada 23hb nie!! Gambar² di bawah adalah gambar Perodua ALZA untuk pandu uji atau test drive unit.

hmm.. dengan kaler putih dan ada bahagian² kaler gelap, menambahkan lagi kemenawanan itu. Sport Rim pun dah masuk dah tu. Kalu modified lagi mantapp aaa..

hmm.. aku tulis cam aku jurujual plak.hehe....








Amacam?? mantap tak?? hehe.. kenyit



Sudahkah anda sertai Catcheye? Jika belum sertai sekarang sebelum terlambat.Tak kena bayar apa² pun. Maklumat lanjut baca disini.





Baca seterusnya...

Sayang... peluk abang kuat-kuat tau....

Thursday, November 19, 2009 by Mr PenyuBiru · 2 comments Baca seterusnya!
Labels:








kik.. kik.. kik..ihikhik



Sudahkah anda sertai Catcheye? Jika belum sertai sekarang sebelum terlambat.Tak kena bayar apa² pun. Maklumat lanjut baca disini.




Baca seterusnya...

11.18.2009

Kisah 2 Sahabat Karib Yang Sengal

Wednesday, November 18, 2009 by Mr PenyuBiru · 4 comments Baca seterusnya!
Labels:
Ada dua orang sahabat, mereka ni sangat akrab. Sorang bernama Hanif dan yang sorang tu bernama Tony. Mereka ni penghuni setia rumah tumpangan orang-orang gila.

Pada suatu hari mereka dibenarkan bermain di kolam renang yang terdapat di rumah tumpangan itu. Tapi mereka berdua ni tak pandai berenang. Si Hanif berehat-rehat di bawah khemah manakala Si Tony tak habis-habis lari keliling kolam renang tu.

Tiba-tiba mungkin kerana keghairahan Si Tony ni terus melompat kedalam kolam.... apalagi terkapai-kapailah dia meminta tolong. Sahabat yang setia, Si Hanif ni dengan pantas cuba menyelamatkan Si Tony. Fuh, nasib baik tak lemas. Memandangkan yang Si Tony tu dah basah kuyup dan kesejukkan, Si Hanif dengan pantas membalut kawannye tu dengan sehelai tuala lalu cepat-cepat membawanye ke dalam bilik mereka.

Keesokkan harinye Si Hanif telah dikerahkan menemui orang atasan. Kira pegawai ler tu. Apabila melihat wajah Si Hanif beliau mula berkata, " Saya ada dua berita yang perlu saya beritahu awak. Yang pertama ialah berita baik, awak akan dibebaskan kerana awak telah dapat membezakan antara kecemasan atau tidak. Tindakan awak menyelamatkan Si Tony bermakna awak kini mempunyai pemikiran yang waras. Namun saya juga ada berita buruk untuk awak, teman baik awak telah membunuh diri. Pagi tadi saya diberitahu yang dia dijumpai didalam biliknya dengan lehernya tergantung. Dengan muka selamba di Hanif pun menjawab, "Tidak tuan, dia bukan membunuh diri tapi saya yang gantung dia supaya dia cepat kering". kuang..kuang..kuang... sengihnampakgigi

Baca seterusnya...

Ini baru betul-betul Spiderman!!

Wednesday, November 18, 2009 by Mr PenyuBiru · 2 comments Baca seterusnya!
Labels:
video



Baca seterusnya...

Nama Anak Panjang Dan Sedap Tapi....

Wednesday, November 18, 2009 by Mr PenyuBiru · 3 comments Baca seterusnya!
Labels:



Baca seterusnya...

Humour Company Organogram

Wednesday, November 18, 2009 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:



Baca seterusnya...

11.17.2009

How To Avoid A Parking Ticket

Tuesday, November 17, 2009 by Mr PenyuBiru · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:
haha...lawak betul video ni. Tapi ade ke orang nak tiru idea ni ek. Kalu korang ade buat cam idea ni, jangan lupa rakam dan bagitau aku yer.hehe....


video



Baca seterusnya...

Layan Lawak Senggal Jap

Tuesday, November 17, 2009 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:
Senggal 1

Che'gu Nasyor sedang mengendali kelasnya dalam aktiviti sukan di padang sekolah. Seperti biasa, Che'gu Nasyor akan menyuruh murid²nya melakukan regangan otot. Tiba di satu bahagian, dimana murid² baring dan mengangkat kaki lalu menggerakkannya seperti sedang mengayuh basikal. Che'gu Nasyor asyik memerhati seorang muridnya yang pada mulanya menggerakkan kakinya tiba² memberhentikan kakinya. Lalu Che'gu Nasyor menyergah muridnya yang bernama Man Tapah.

"Woiiii Man, apa sebab kau berhenti ni hah"

"Oh Che'gu Nasyor, basikal saya tengah turun bukit Che'gu, sebab tu saya berhenti. Takkan nak kayuh jugak."



Senggal II

Waktu sekolah telah tamat.sebelum keluar kelas, Che'gu Nasyor telah bertanya kpd murid²nya.

Che'gu : Siapa nak masuk/pergi syurga?

Semua murid mengangkat tangan kecuali Man Tapah lalu Che'gu Nasyor pun berkata,

Che'gu : Man, kenapa awak tak nak pergi/masuk syurga?

Man : Mak saya kata lepas habis sekolah, terus balik rumah.. jangan pergi mana-mana.



Senggal III

Che'gu Nasyor sedang mengajar Bahasa Melayu dalam kelas 1 Mawar...

Che'gu : Man, boleh kamu buat ayat dengan menggunakan perkataan tepong?

Man : Itu senang saja cikgu.. ayatnya ialah.... emak sedang membuat kek
di dapur.

Che'gu : Mana tepungnya??

Man : Tepong kan ke dalam kek tu.... Che'gu nie tak sekolah ke hape??




Senggal IV

Che'gu Nasyor : Joe, cuba terangkan apakah tugas akar pokok pisang?

Joe: Untuk mencari makanan, che'gu

Che'gu Nasyor : Bagus! Sekarang giliran Wati pulak. Apakah tugas batang pokok pisang?

Wati : Untuk membawa makanan yang dicari akarnya, che'gu

Che'gu Nasyor : Bagus! Sekarang giliran Man Tapah pula. Apakah tugas daun pisang?

Man Tapah :untuk membungkus nasi lemak, che'gu...

Che'gu Nasyor : uii... lagi bagus... berdiri atas meja sampai habis kelas...






Sudahkah anda sertai Catcheye? Jika belum sertai sekarang sebelum terlambat.Tak kena bayar apa² pun. Maklumat lanjut baca disini.





Baca seterusnya...

11.16.2009

Pakaian Yang Tak Patut Kita Pakai Di Khalayak Ramai

Monday, November 16, 2009 by MR Penyubiru · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:











Sudahkah anda sertai Catcheye? Jika belum sertai sekarang sebelum terlambat.Tak kena bayar apa² pun. Maklumat lanjut baca disini.





Baca seterusnya...

Kegunaan Lain Kertas A4

Monday, November 16, 2009 by Mr PenyuBiru · 3 comments Baca seterusnya!
Labels:









Sudahkah anda sertai Catcheye? Jika belum sertai sekarang sebelum terlambat.Tak kena bayar apa² pun. Maklumat lanjut baca disini.





Baca seterusnya...

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik