5.02.2009

Kita minommm duluuu....

Saturday, May 02, 2009 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:




Baca seterusnya...

Korang paham tak ni???

Saturday, May 02, 2009 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:




Baca seterusnya...

Kepentingan belajar bahasa inggeris

Saturday, May 02, 2009 by Mr PenyuBiru · 0 comments Baca seterusnya!
Labels: ,
Kenapa kita kena tahu juga bahasa inggeris walaupun ia bahasa penjajah?

Salah satunya cuba tengok gambar di bawah ini.









Baca seterusnya...

Macam Macam

Saturday, May 02, 2009 by Mr PenyuBiru · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:








Baca seterusnya...

Bencana Bola Golf

Saturday, May 02, 2009 by Mr PenyuBiru · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:



Baca seterusnya...

5.01.2009

Suami Setuju

Friday, May 01, 2009 by Mr PenyuBiru · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:
Ada sepasang suami isteri tak pernah sependapat dalam banyak hal. Si isteri selalu merungut kepada suaminya disebabkan suaminya tak pernah menyetujui apa juga cadangan yang dibuatnya.

Suatu hari si isteri berkata kepada suaminya..

Isteri: Abang tak pernah ikut kemahuan saya. Semua cadangan saya tak pernah abang setuju.

Suami: Tak semua.. ada juga yang saya setuju.

Isteri: Tidak. Selama kita berkahwin belum pernah lagi abang ikut kemahuan saya

Suami: Tentu ada.. cuma tak kena tempat...

Isteri: Cuba abang cakap apa kemahuan saya yang abang akan ikut.

Suami: Baiklah, katakan ada dua buah bilik untuk menumpang tidur, setiap satu bilik masing-masing ada seorang lelaki dan seorang wanita. Yang mana satu bilik yang awak akan tumpang tidur?

Isteri: Sudah tentulah saya masuk ke bilik yang ada wanita... Tak kan saya masuk bilik yang ada lelaki pulak..

Suami: Haa... saya pun akan masuk bilik yang ada wanita.... Kan saya setuju dengan awak..!!

Isteri: (Nada marah) Dasar lelaki.....!!! Kalau berani buatlah... aku cincang 8 anu' kau..

Suami: Aii.. bila aku setuju awak marah pulak...!!!

-
Baca seterusnya...

Zorro, Robin Hood dan Orang asli

Friday, May 01, 2009 by Mr PenyuBiru · 0 comments Baca seterusnya!
Pada satu ketika, ada satu pertandingan untuk orang ramai menunjukkan
kehebatan masing masing menggunakan senjata. Ada 2 peserta yang dapat masuk akhir, Zorro ngan Robin Hood. Mereka berdua pun masuk dalam hutan untuk berjalan jalan sambil mencari idea untuk pertandingan mereka. Sedang berjalan jalan, mereka terjumpa seorang perempuan dari kaum orang asli yang sungguh cantik.

Mereka berdua sepakat untuk bertarung dan siapa yang menang akan dapat perempuan tersebut. Mereka pun memanggil perempuan tersebut dan meletakkan sebiji epal d iatas kepala perempuan itu. Memula Zorro nak mulakan pertandingan. Dia pun bergerak sejauh 50 meter dari perempuan itu dan membaling PEDANG nya kearah epal diatas kepala perempuan tu. Zuuupppp, terbelah dua epal tu. Perhgggg, dengan bangganye, si Zorro jerit... "I AM ZORRO... .."

Kemudian giliran Robin Hood plak. Dia mengambil jarak 100 meter. Kemudian menggunakan ANAK PANAH nye. Zuuupppp, terbelah dua epal yg baru diletak atas kepala perempuan asli tu. Dengan jobonye jugak... . si Robin Hood kata... "I AM ROBIN HOOD..."

Sedang mereka bertarung, lalu lah seorang penduduk lelaki orang asli disitu.
Dia merasa tercabar kerana dengan senang lenang nye pompuan kaum dia nak kena kawin ngan orang luar. So, atas rasa tanggungjawab, dia pun masuk pertandingan tu jugak. Dengan menggunakan sumpit dan jarak 150 meter, kini giliran orang asli tu plak. ZZZZUUUUUPPPPP... ... ... ... .!!!! PPRRAAPP.
Kena kepala pompuan tu dan mati. Dengan selamba orang asli tu kata...



"I AM SORRY... .!!"


-

Baca seterusnya...

4.30.2009

Kalu begini caranya, konpem selamat!

Thursday, April 30, 2009 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:








Baca seterusnya...

Dalam perut pari

Thursday, April 30, 2009 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:








Baca seterusnya...

Daya imaginasi canggih

Thursday, April 30, 2009 by Mr PenyuBiru · 2 comments Baca seterusnya!
Labels:







Baca seterusnya...

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik