4.24.2009

Brake Bas Dan Loceng

Friday, April 24, 2009 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:
Ada seorang warga emas menaiki bas untuk pulang ke rumahnya setelah seharian bersiar2

Jarak diantara rumahnya dengan bus stand lmemakan masa lebih kurang 45 minit. Setelah 10 minit di dalam bas, pakcik tersebut menekan loceng & tak lama selepas tu bas pun berhenti.. apabila melihat tiada penumpang yang turun maka pemandu pun meneruskan perjalanan

Pak cik tersebut menekan loceng bas berulang kali menyebabkan bas berhenti banyak kali tetapi tiada penumpang yang turun. Kejadian tersebut menimbulkan kemarahan pemandu bas..lantas pemandu tersebut memberhentikan bas dan bertanya dengan nada yang marah.. Siapa yang suka-suka tekan loceng bas ini..hah!!!

Apabila mendengar pertanyaan pemandu tadi..pakcik tersebut pun bangun & mengangkat tangan menandakan dia yang melakukan perkara tersebut..

Pemandu : Kenapa pakcik menekan loceng..bila bas berhenti Kenapa pakcik tak turun??
Pakcik : Saya menekan loceng bukan nak turun tapi saya nak memastikan brake bas terletak di mana, sekarang baru saya tau brake bas terletak di loceng sebab bila saya tekan saja loceng..bas mesti berhenti..!!!

Baca seterusnya...

KFC???!!!! this person is really 'creative' after makan








Baca seterusnya...

Hukuman Gantung Terhadap Mat Rempit.....!!! (sakit jantung jgn tengok)

Friday, April 24, 2009 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:



Baca seterusnya...

Jualan Murah

Friday, April 24, 2009 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:
"Satu hari... sebuah gedung mengadakan jualan murah.. berpusu-pusu orang ramai ingin memasuki gedung tersebut... sehingga ada yang beratur seawal2nya... walaupun gedung tersebut dibuka pada waktu 8.30pg.

Seorang lelaki dengan selambanya berjalan menuju ke depan... malangnya sebelum sempat sampai... tiba-tiba seorang lelaki didepannya menolaknya
kebelakang sambil memarahi... "woi..tak nampak ke orang !! jerkahnya.. "Sedap..Sedap jer nak potong line orang.. "...

Lelaki tersebut bangun semula..dan cuba menuju kedepan semula.. malangnya dia ditumbuk sehingga terjatuh... setelah beberapa kali mencuba utk kebarisan depan... tapi tak berjaya... akhirnya dengan nada marah.. dia berkata...





"Ahhhhh kalau kali nie aku tak dapat gak kedepan sana... jangan harap aku nak bukakan kedai tu.. "!..

Laaaaaaaaaa... Tokey kedai rupanyer

Baca seterusnya...

4.23.2009

Untuk bacaan perempuan, Jangan bergambar ngan orang utan

Thursday, April 23, 2009 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:
Nasihat tuk gadis² di luar sana, jika ingin bergambar ngan orang utan, harap berhati-hati yer. Aku takut kes seperti gambar di bawah berlaku kepada anda. Nasihat ini untuk mereka yang tak rela lah, kalu rela sila ambaikan nasihat ini. hehe...








Baca seterusnya...

This guy lives in a garbage truck....you have to see it!

Thursday, April 23, 2009 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:









kalu macam ni punyer trak, aku pun nak duk dalam truk jugak. takyah bayar cukai pintu dan cukai tanah. hehe


-

Baca seterusnya...

Mana aci main tarik-tarik seluar

Thursday, April 23, 2009 by Mr PenyuBiru · 2 comments Baca seterusnya!
Labels:



Baca seterusnya...

Pengemis pon pakai laptop

Thursday, April 23, 2009 by Mr PenyuBiru · 2 comments Baca seterusnya!
Labels:



Baca seterusnya...

4.22.2009

A Toilet Idea

Wednesday, April 22, 2009 by Mr PenyuBiru · 4 comments Baca seterusnya!
Labels: ,

Awesome
Toilet

THE LADY IS GETTING READY TO
ENTER!!
This is a picture of a public toilet in Houston
:




Now that you've seen the outside view,

take a look at the inside view...








It's made entirely of one-way glass!


No one can see you from the outside, but when
you are inside it's like sitting in a clear
glass box!


Now would you...
COULD YOU....???

BATHROOM
PAINTED FLOOR!!!


IMAGINE YOU ARE AT A PARTY .


Tenth floor of a hi-rise building.....


AND THEN YOU HAVE TO VISIT THE BATHROOM....

You open the door...
NOW, REMEMBER THE FLOOR IS JUST A PAINTED
FLOOR !

KINDA TAKES YOUR BREATH AWAY.....
DOESN'T IT?

Scroll sloooooooowly.
......




Would this mess up your mind??? Would you
be able to walk in To this bathroom???



THIS IS A CEILING MURAL IN A SMOKER'S LOUNGE.





Baca seterusnya...

Kalau salah tolong jolokkan

Wednesday, April 22, 2009 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:
Buah cempedak di luar pagar,
kalu salah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,




kalu salah tolong jolokkan,



Baca seterusnya...

Funny Pictures Collection

Wednesday, April 22, 2009 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:













Baca seterusnya...

Buy one at home

Wednesday, April 22, 2009 by Mr PenyuBiru · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:







Baca seterusnya...

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik