3.07.2009

Sendal Gigi

Saturday, March 07, 2009 by Mr PenyuBiru · 1 comments Baca seterusnya!
Labels:



KIPAS

Ketika menaiki sebuah pesawat Nuri ke sebuah kampung orang Asli di Paloh
Inai, Pekan, Pahang, seorang pegawai Jabatan Hal Ehwal Orang Asli
(JHEOA) berkata:
"Panasnya dalam helikopter ini ...". Maka menjawablah salah seorang
Orang Asli yang turut berada dalam helikopter itu: "Mahu tak panas tuan
...kipasnya besar ...tapi di luar .."


HANDPHONE

Satu ketika di kampung orang asli, seorang pegawai JHEOA melihat Tok
Batin orang asli mempunyai handphone ... "Wah Tok Batin ...ada handphone
..ada coverage ka dekat sini ...?". Jawab Tok Batin: "Sini tak ada, tapi
kalau encik mahu talipon saya punya handphone, kasi tau sama saya, saya
boleh pergi ke bandar Rompin, sana ada coverage".


KONDOM

Seorang penduduk orang asli mengadu pada pegawai kesihatan: "Doktor,
doktor kata kalau pakai itu kondom, bini saya tak boleh beranak, tapi
selepas saya pakai, dia beranak juga, sudah berduyun-dusyun anak saya."
Tanya pegawai kesihatan: "Pakcik pakai kondom itu betulkah caranya?".
Jawab orang asli: "Saya pakai betul pada tempatnya, cumanya saya ini
orang Islam, bila saya tengok kondom itu tidak bersunat, saya pun
sunatkanlah (khatankan) .."


PETAI

Seorang penjual petai orang asli di tepi jalan berkata kepada seorang
lelaki yang bercadang membeli petai itu .. "Encik satu longok, RM1
sahaja.Tapi, kalau encik ambil semua, kira murah ...RM20 sahaja."
Tanya lelaki berkenaan : "Berapa longok semuanya?".
Jawab orang Asli itu : "Semuanya 20 longgok ..".


CUTI

Seorang pengawal keselamatan kaum orang asli yang bekerja di sebuah
kilang berjumpa dengan manager minta cuti ..
"Tuan saya mahu minta cuti seminggu balik kampung, ada urusan keluarga.
Bolehkah?.
Jawab manager: "Cuti seminggu ...oklah, saya bagi cuti seminggu.
Selepas 14 hari, baru si pengawal keselamatan itu balik bertugas.
Tanya si manager : "Kenapa dua minggu cuti?".
Jawab si orang asli itu : "Saya minta seminggu cuti. Tuan bagi seminggu
cuti. Jadi dua minggulah ..


BALIK AWAL

Seorang bapa bertanya kepada anaknya kenapa anaknya tu balik awal dari
sekolah. Anaknya menjawab bahawa dia telah menjawab soalan cikgu dengan
cepat dan betul sebab itulah dia disuruh balik awal.
Bila ditanya apa soalan cikgu tu, dia menjawab : "Siapa yang baling
kasut kat kepala saya ?".


IKUT CAKAP

Pada suatu hari ahmad dan rakan karibnya, hassan,pergi mancing kat
sungai.
Dalam bosan2 menunggu ikan, ahmad berkata,

ahmad: aku ada satu cerita.
hassan: cerita ape?
ahmad: nanti kalau aku bercerita, kau kena
ikut perkataan belakangnya, boleh?
hassan: yela...

ahmad pun memulakan ceritanya...
ahmad :satu hari aku pergi memburu.
hassan : memburu.
ahmad : aku masuk kedalam hutan.
hassan : hutan.
ahmad : tiba2 aku rasa nak terberak.
hassan : berak.
ahmad : aku berlari ke semak.
hassan :semak.
ahmad : aku pun berak.
hassan : berak.
ahmad : satu hari aku pergi memburu lagi.
hassan : lagi.
ahmad : aku pergi ke tempat yang aku berak dulu.
hassan : dulu.

ahmad : aku lihat tahi aku suda tak ada.
hassan : ada.
ahmad : aku pun tertanya2.
hassan : tanya.
ahmad : siapa makan tahi aku?
hassan : aku....


INTERVIEW

ahmad : Din, sekarang dah pukul 3, kau kena pergi temuduga tu cepat.
din : macamana aku nak cepat, dia suruh aku jalan kaki.
ahmad : gila kau...
din : betul, kau tengok iklan ni kan. Dia kata "Walk-in interview'.
ahmad : .... tak payah pegi la mat...

"TO HANDLE YOURSELF USE YOUR HEAD,
TO HANDLE OTHERS USE YOUR HEART"


.

Baca seterusnya...

3.06.2009

Dirty Mind ??

Friday, March 06, 2009 by Mr PenyuBiru · 2 comments Baca seterusnya!
Labels:


Baca seterusnya...

3.05.2009

Shave Your Cock Regularly (18+)

Thursday, March 05, 2009 by Mr PenyuBiru · 2 comments Baca seterusnya!
Labels:


Baca seterusnya...

Bila Dah Takde Keje...

Thursday, March 05, 2009 by Mr PenyuBiru · 5 comments Baca seterusnya!
Labels:





Maaf! Disini tiada video 3gp budak rumah rakyat!


Baca seterusnya...

3.02.2009

WOW, I LEARNED SOMETHING TODAY!

Monday, March 02, 2009 by Mr PenyuBiru · 0 comments Baca seterusnya!
Labels:



A few days ago, a person was recharging his mobile phone at home.

Just at that time a call came in and he answered it with the
Instrument still connected to the outlet.



After a few seconds electricity flowed into the cell phone unrestrained
and the young man was thrown to the ground with a heavy thud.

His parents rushed to the room only to find him unconscious, with
a weak heartbeat and burnt fingers.



He was rushed to the nearby hospital, but was pronounced dead on arrival.

Cell phones are a very useful modern invention.



However, we must be aware that it can also be an instrument of death.

Never use the cell phone while it is hooked to the electrical outlet!








Baca seterusnya...

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik