12.02.2009

Perempuan ni memang lah memang....

Wednesday, December 02, 2009 by Mistaken Identity ·
Labels:

Tak tau nak cakap ape. Korang tengoklah gambar-gambar di bawah ni dengan fikiran terbuka yer.hehe..



mak aii... banyaknye bekas garisan-garisan nak masuk parking.



sempat lagi sisir rambut...



"tadi takde pun tiang ni..."



"uii.. ingatkan jauh lagi dari border.."


"jeep ni buta ke? tak nampak ke?"


"say cheesee...."


isk..isk..plate pun terbalik...


"opss...sori... ingatkan dah letak pam tadi.."


merokok membahayakan orang lain



"aiseh..lupa bawak beg la. tadi rasanya ada bawak. tertinggal kat umah la kut."



tak tau nak cakap ape dah...


hehe... entry ni khas tuk lawan entri ni. perempuan ni memang lah memang...hehe... (gurau je ok)


Peluang tuk memenangi HP Mini 1000 Netbook dengan mudah. Maklumat lanjut baca disini.



6 comments:

Finaz said...
Wednesday, 02 December, 2009

awak ni kan....AWAK NIH KAN...!!!! memang lah memang!! (hehe)
p/s: takpe!, see u next round hehe

Mr PenyuBiru said...
Thursday, 03 December, 2009

tau takpe.hehe...

p/s: wah! ade next round ke? hehe

~ ReD ~ said...
Tuesday, 23 February, 2010

hahahha..amboi3...main lawan2 entry plak dia yer??:D

Finaz said...
Thursday, 03 March, 2011

saya baru teringat lah... saya dah balas ke N3 nih...??

Mr PenyuBiru said...
Friday, 04 March, 2011

rasanya belum lagi kut sebab awak dah kalah.hik3..

Finaz said...
Thursday, 17 March, 2011

eh, bukan kalah lerrr.... tapi sangat busy!

Cuba le Jawab Kalo Berani.. Lelaki Memanglah Memanggg!! urghh :P haha!

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik