11.20.2009

Petua Kejutkan Isteri Yang Susah Bangun Tidur

Friday, November 20, 2009 by Mr PenyuBiru ·
Labels:

Terjumpa satu video ni. Cara-cara mengejutkan isteri yang susah nak bangun tidur awal. Tapi aku percaya, ramai isteri² di luar sana memang sentiasa bangun awal. Tapi kalu yang jenis bangun lambat tu, para² suami boleh cuba idea dari video ni. hehe... kenyit



err.. jangan salahkan aku jika isteri anda cedera akibat jatuh katil. Sapa suruh korang ikut video tu.hehe...

3 comments:

Finaz said...
Friday, 20 November, 2009

hai.... kan dah kata.. lelaki tu memang lah mmg hehe

Webmaster@Echam said...
Friday, 20 November, 2009

Hahahahah.. maut aku kena simbah asid kalo aku wat camni....

Lady B said...
Sunday, 22 November, 2009

mesti bini dia ingat dia tidur dengan osama..hahaa

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik