11.20.2009

Petua Kejutkan Isteri Yang Susah Bangun Tidur

Friday, November 20, 2009 by Mr PenyuBiru ·
Labels:

Terjumpa satu video ni. Cara-cara mengejutkan isteri yang susah nak bangun tidur awal. Tapi aku percaya, ramai isteri² di luar sana memang sentiasa bangun awal. Tapi kalu yang jenis bangun lambat tu, para² suami boleh cuba idea dari video ni. hehe... kenyit



err.. jangan salahkan aku jika isteri anda cedera akibat jatuh katil. Sapa suruh korang ikut video tu.hehe...

3 comments:

Anonymous said...
Friday, 20 November, 2009

hai.... kan dah kata.. lelaki tu memang lah mmg hehe

Hanisham Ab Halim said...
Friday, 20 November, 2009

Hahahahah.. maut aku kena simbah asid kalo aku wat camni....

MizShuai said...
Sunday, 22 November, 2009

mesti bini dia ingat dia tidur dengan osama..hahaa

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik