11.16.2009

Beware!! Maybank2u Phishing Emel

Monday, November 16, 2009 by Mistaken Identity ·
Labels:

Pagi ni aku dapat maybank2u punyer phishing emel lagi. Aku sharekan kepada korang seme emel tersebut. Aku nasihatkan korang JANGAN klik apa² pada link yang diberi dan digalakkan delete terus je emel tersebut.




Kemudian aku terus buat report kat maybank2u berkenaan emel tersebut. Tuk kebaikan bersama, mana tau ada pengguna² maybank2u diluar sana terpengaruh dengan emel tersebut.



Ini result selepas aku click submit.



Harap takde sape terperdaya dengan emel tersebut. kenyit



Sudahkah anda sertai Catcheye? Jika belum sertai sekarang sebelum terlambat.Tak kena bayar apa² pun. Maklumat lanjut baca disini.




1 comments:

~0~ said...
Monday, 16 November, 2009

aku penah dapat emel cenggitu...seb baik penah baca warning pasal menda nie...

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik