7.04.2009

LaWaK BengOng (18++)

Saturday, July 04, 2009 by Mistaken Identity ·
Labels:

Lawak 1:

Di sebuah hutan, tinggal sorang tarzan n monyet. Satu hri, mreka adakan mesyuarat. Selepas 10 minit b'bincang, seorang monyet bertanya pada tarzan. monyet :Tarzan, I peliklah lihat u. U asyik pakai sluar dlam. Apa yg u sembunyi2 tu. Tarzan :Tak de apa2. Sja2 pakai. Monyet :Habis tu, apahal u tak tanggalkan cam kami. Jadi, tarzan pun lari. Seekor monyet b'cadang untuk menyiasat perkara ini. Mreka mau mengintip tarzan smasa tarzan mandi. Pda satu hari, seekor monyet ternampak tarzan mandi.Jadi monyet itu pun memberitahu hal ini kepada smua monyet di hutan ini. Dia berkata: Monyet :Wahai monyet2 sekalian, patutlah tarzan pakai sluar dlam, kerana dia ada simpan buah kat bawah perut dia...dia tak nak kita curi buah dia la tu... Monyet2 yang lain pun menjawab... Oooooo.........



Lawak 2:

3 orang kembar di dalam kandungan berbual semasa menunggu hari kelahiran masingx.

Bayi 1: Aku bila dah lahir nanti nak jadi tukang lampu, sebab dalam ni gelap. Bayi 2: Aku pulak nak jadi tukang paip sebab aku nak periksa dalam ni kenapa banyak air. Bayi 3: Aku pulak nak jadi spy, sebab aku nak siasat siapa budak botak yang asyik keluar masuk kat sini.......




Lawak 3:

Di sebuah klinik mata.

Doktor: Slmat Pagi. Boleh saya bantu anda?

Pesakit: Pagi Doktor. Ya, saya ada masalah. Setiap kali saya minum kopi, mata saya rasa seperti tercucuk sesuatu.

Doktor: Ok, biar saya periksa mata anda.

Setelah memeriksa mata pesakit, doktor dapati tiada apa-apa masalah dengan mata pesakit tu.

Keesokkan harinya pesakit tu datang lagi dan mengadu perkara yang sama berkaitan matanya. Perkara ini berlaku selama tiga hari berturut-turut. Akhirnya doktor tersebut menyuruh pesakit itu masuk ke dewan pembedahan dan menyuruhnya berbaring.

Pesakit: Dah dapat apa sebabnya mata saya ini doktor?

Doktor: Sekejap saya sedang membancuh kopi.

Selesai bancuh kopi doktor suruh pesakit minum. Pesakit ambil kopi tersebut dan terus minum kemudian dia menjerit kesakitan sambil memegang matanya.

Doktor: Ok..Ok...saya dah dapat sebab kenapa mata awak sakit masa minum kopi.

Pesakit: Betul ke doktor! (dengan gembiranya), apa ubatnya.

Doktor: Ya betul!! tak perlu ubat, ANDA HANYA PERLU KELUARKAN SUDU DARI CAWAN KOPI SEBELUM MEMINUMNYA.......tu jer!!!!



Lawak 4:

satu hari pak pandir berasa sangat sakit kepala, lalu dia pun pergi berjumpa doktor peribadinya...

Doktor: Pak Pandir saya sebenarnya rasa serba salah nak cakap

Pak Pandir: Never mind doctor cakap jer

Doktor: Pak Pandir sebenarnya menghidapi penyakit barh otak......

Pak Pandir: Yahoo...................................(sambil melompat-lompat)

Doktor:Adakah Pak Pandir paham tentang penyakit barah otak ni?

Pak Pandir: Paham doktor....tp yang paling penting dengan adanya penyakit ini membuktikan saya mempunyai otak

Doktor: La kenapa Pulak?

pak Pandir: Sebab Mak Andih selalu cakap saya tak der otak...

Doktor:??????????




1 comments:

AZANI said...
Sunday, 05 July, 2009

hi hi hi..tarzan yang terlawak,,,ha haha

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik