6.12.2009

Kisah sorang anak penoreh getah

Friday, June 12, 2009 by Mr PenyuBiru ·
Labels:

Ada seorang anak penoreh getah yang agak cerdik dari kampung yang jauh terpencil di luar bandar. Beliau telah di berikan borang oleh Guru Besar untuk diisi bagi memasuki sekolah berasrama penuh. So, budak ni pun meminta bantuan bapanya untuk mengisi borang tersebut.
anak: nama yah!
bapa: ah! engkau tarok lah nama engkau kat situ
anak: tarikh lahir
bapa: tulih apa yang ada kat surat beranak tu
anak: bangsa!
bapa: itu pun tak tau... tulis melayu
anak: alamat
bapa: engkau tulih alamat rumah ni dah!
anak: sex
bapa: ( dengan nada marah ) ini yang aku tak suka ni...Sex Sex apa ini
mencarut....ini pun nak tanya!!!!!!!
bapa: tanya yang lain!
anak: sekolah.... bla bla bla bla...




Budak ni tak dapat tidur lena malam itu, sebab satu soalan dalam borang tu masih belum berjawab, hancurlah harapan untuk masuk ke sekolah berasrama penuh... Pastinya nanti dimarahi oleh Guru Besar... So, pagi-pagi lagi dia sudah bangun dengan harapan dapat bertanya ayahnya sebelum berangkat ke sekolah. Semasa ayah nya hendak bersiap-siap pergi menoreh getah, anak ini berjumpa lagi ayah nya..
anak: ayah! tolong lah beri jawapan 1 soalan lagi tu...saya tak mahu
jadi penoreh... saya mahu jadi enginior... kata Guru Besar kalau borang tak lengkap tak boleh masuk ke sekolah asrama tu..
bapa: (dalam hati..kesian anak aku ni, bercita-cita tinggi rupanya) baiklah nak,
tapi engkau janji jangan beri tahu omak engkau tuh, tulih kat situ sex 2 kali sehari 5 hari seminggu.

1 comments:

nabilah_2908 said...
Friday, 12 June, 2009

hehe..lawak la...
betama pentingnya english dlm kehidupn seharian kita... :)

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik