2.15.2009

Hati² Produk Dalam Tin

Sunday, February 15, 2009 by Mr PenyuBiru ·
Labels:








Astaghfarlah kita banyak2. Entah berapa kilo dan benda2 ni espsecially buah Lychee tu yg dah

kita telan dgn begitu lazat.Tau-tau ada lak campur benda2 haramtu..

Tak tau nak makan apa dah. macam2 lani..makan biscuti ada melamine.. makan buah2 dlm tin ada extract khinzirlah.


Apapun kita hati2lah jgn beli dan suapkan ke mulut kita dan anak2.








KESEMUA YG DI ATAS ADA MENGANDUNGI LEMAK BABI/KHINZIR.

JAKIM telah menghantar surat p ada semua retailer supaya tutup tanda

halal p ada produk tersebut.
"Narcissus" is an established and well known brand associated with high quality China canned food and seasoning such as whole mushrooms, asparagus spears, lychees, spiced pork cubes, stewed pork chops etc. The range of "Narcissus" food products, which is very well demanded in many parts of the world, include :
Canned Meat
Canned Seafood
Canned Fruits
Canned Vegetables
Seasonings
di atas ada lah barang2 keluaran narcissus.

Kep ada semua muslimin dan muslimat tolong sebar2kan info ini kep ada umat islam yg lain.untuk mendapat kesahihan tentang hal ini sila lawati

website


http://www.halaljakim.gov.my/

HARAP DIHEBAHKAN & BOIKOT ...................FORWARDDDDDDDD



sumber : forwarded emel

0 comments:

Jangan lupa "Follow"

Jangan Lupa "Like"

Popular Minggu Ini

Entri Santai Terkini

Arkib

Menarik Tertarik